Els  invents  de  l'Elvira___
             MÀQUINA AGAFACOSES

La màquina serveix per aixecar coses molt pesades.El ganxo serveix per agafar coses.
La roda serveix per fer rodar la corda i així elevar les coses molt pesades. La corda serveix per elevar les coses molt pesades.
La grua serveix per fer girar la roda i així elevar les coses que està agafant el ganxo.
El canvi serveix per fer moure tota la màquina. La clau serveix per posar en marxa tota la màquina, i la clau engega tot el mecanisme

EL ROBOT

Aquest robot serveix per quan estàs lesionat. S’engega i li dius per exemple:
- renta’m els plats i es grava en una cinta, i ell ho fa.
1- Aquest botó serveix per engegar el robot.
2- El botó serveix per apagar-lo.
Els altres botons del robot, són per fer altres accions, i
també hi ha una cinta per gravar.

LA MÀQUINA D'EMBUTS

La màquina d’embuts  consisteix en una espècie  d’armari  que té una porta corredissa.
Quan obres la porta  veus una espècie de paret de ferro que té tres forats petitons, poses tres barres de ferro, i quan tanques la porta una altra paret de ferro s’ ajunta.A la paret esquerra hi han embuts, i a  la paret dreta les barres que hi havien es claven a l’embut .
I això serveix per tapar els enciams perquè no es cremin.

DESPERTADOR

És un despertador, que té un globus on tu pogrames  l´hora en una màquina.
Aquesta màquina fa petar el globus a l´hora que tu l’ has programat.
Quan el globus peta, espanta al gall, aquest canta, i a tu et desperta.